Sunday, February 19, 2012

Kocka je bacena...

Svima nama je dobro poznat osjecaj kad nas kocka jednostavno nece. Svaki igrac ima bar 1001 pricu o tome i sve ih mozemo strpati pod naslov "Ah, ta prokleta kocka". Ako nista drugo, svi ti fejlovi omogucavaju nasim likovima da smisle dobru pricu o tome. Ovako je to opisao plemeniti rogue po imenu Sean ciji je vlasnik tri puta bacio keca tokom bjesomucne borbe sa paukom velicine iglene usi.

Taj pauk od 10 metara u precniku me napao u sumi. Ja sam se hrabro borio s tim paukom od 8 metara u precniku. Vidio sam da taj pauk nema oruzje, bez obzira sto je bio velik 5 metara u precniku, ja sam se borio goloruk. Tri puta sam udario pauka od 3 metra u precniku i bio je veoma snalazljiv (s obzirom da je bio metar i po u precniku). I taj pauk, od metar u precniku, me ugrizao 3 puta, da bih ja jednim potezom, ubio tog pauka od pola metra. Stvarno me isprepadao pauk od par centimetara...
U njegovu odbranu, jadnik je vec prije toga fasovao Bestow Curse i u panicnoj bjezaniji od nekoliko andedova (zombie klase) se izgubio u sumi. Imao je vrlo los dan. Ostatak njegove skupine se bezbrizno odmarao u selu.

No comments:

Post a Comment